Tuesday, August 16, 2011

Android Ice Cream Sandwich


             Beberapa hari lalu kita dikejutkan dengan screenshot pertama Google OS yang terbaru iaitu Android Ice Cream Sandwich (ICS). Ya..seperti Apple yang melancarkan iOS 5, Microsoft dengan Windows Phone Mango dan tak lupe juga kemas kini Nokia yang terbaru iaitu Symbian Anna. Semua pembangun OS berlumba-lumba untuk memperkenalkan versi kemas kini yang menjanjikan lebih banyak fungsi dan aplikasi bagi memuaskan pengguna.

            Tapi sejauh mane kebenaran screenshot itu, tidak dapat dipastikan. ICS merupakan generasi  terbaru Google OS yang diperkenalkan oleh Google selepas versi Gingerbread untuk smartphone dan juga Honeycomb untuk tablet android. Yang istimewanya kali ini, ICS dikhabarkan OS android pertama yang menjadi platform kepada smartphone dan pada masa yang sama boleh digunakan pada tablet android. 


#Gingerbread user ( *_*)


Comments
2 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

2 Komen Yang Awesome:

Unknown said...

kalau nak ikut perkembangan it xmampu kot huhuhuh ari2 der jer yang baru...so setia pd yg lama hahaha idup nokia ##!) :P

Akram said...

@nur intan hazirah : mmg btol tu..kalo kita nak kejar semua ni mmg x trmampu. Cukup la sekadar kita amek tau hal dunia ni ckit..ade jgk knowledge yg kita bole pkai nnti. :-)

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda kawan-kawan.
Maaf kalau tak sempat balas komen-komen korang semua.
Kunjungan anda akan dibalas oleh saya :-)

Jangan lupe like page kami di facebook. Awesome Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...