Tuesday, August 14, 2012

Aktres Irma Hasmie Sah Hamil 5 Minggu

Rezeki Raya

Portal gosip terkini, Murai telah mengeluarkan artikel yang menyatakan Irma Hasmie telah mengesahkan dirinya kini sedang hamil dengan usia kandungan hampir masuk minggu ke-5. Ini adalah berita baik buat pasangan ini dan juga peminat mereka. Tahniah kepada Irma Hasmie dan suami. 

"Insya Allah, memang betul saya sudah mengandung. Sekarang ini pun saya agak tidak sihat dan banyak muntah-muntah. Usia kandungan saya 4 minggu dan sudah mahu masuk ke 5 minggu. Saya selalu muntah-muntah dan tidak boleh menerima makanan. Namun, doktor memberitahu bahawa ini simptom biasa. Saya berharap badan saya cukup kuat menghadapinya." -Irma-
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 Komen Yang Awesome:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda kawan-kawan.
Maaf kalau tak sempat balas komen-komen korang semua.
Kunjungan anda akan dibalas oleh saya :-)

Jangan lupe like page kami di facebook. Awesome Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...