Tuesday, August 17, 2010

Yahoo..Origami

Be Creative, Be Innovative...

Tengah aku dok selongkar
Yahoo Google, aku terjumpe satu e-book yang best. Tajuk e-book ni "Bringing Origami to life". Aku dari kecik mmg suke sangat dengan kerumitan lipatan origami ni. For ur info, aku suke mereka-reka guna duit  kertas RM1 masa sekolah dulu. Tapi e-book ni just ajar lebih kurang 25 bentuk jer (not bad kan), byk bentuk animal yang cute2 je. Lastly...kalo nak cuba buat, boleh download di link kt bawah. 


Link: mediafire
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 Komen Yang Awesome:

Post a Comment

Sila tinggalkan komen anda kawan-kawan.
Maaf kalau tak sempat balas komen-komen korang semua.
Kunjungan anda akan dibalas oleh saya :-)

Jangan lupe like page kami di facebook. Awesome Blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...